1Direction og Persondataforordningen (GDPR)

1Direction overholder naturligvis Persondataforordningen/GDPR, der er gældende fra den 25. maj 2018.

Følgende principper gælder:

I forbindelse med alle øvrige kundeaktiviteter er 1Direction Dataansvarlige, og her gælder følgende:

  • 1Direction har en aftale med vores Databehandlere (f.eks. leverandører der behandler personprofiler, hoster mails, nyhedsbreve etc.)
  • 1Direction har typisk kun adgang til personoplysninger der omfatter navn, mail og telefon.
    1Direction har ikke adgang til personfølsomme oplysninger som f.eks. cpr, race og religion.
  • Alle personoplysninger behandles fortroligt og opbevares forsvarligt, så uvedkommende ikke har adgang til dem.
  • Oplysningerne anvender 1Direction til at gennemføre aftalte og igangværende kundeaktiviteter:
    • Der tages løbende notater for at sikre den bedste gengivelse undervejs i forløbet.
      Informationer som kunden udleverer til 1Direction (f.eks. kundemålinger, medarbejdermålinger, strategier el.lign.) eller som 1Direction gennemfører (f.eks. team-analyser, personprofiler) bliver alle behandlet fortroligt.
    • Når et forløb er afsluttet, arkiveres kundens filer aflåst og utilgængeligt for andre i en periode på 2 år.

Alle kunder har til hver en tid ret til at få oplyst, hvilke oplysninger 1Direction har om dem, og til hvilket formål oplysningerne behandles. Kunderne har endvidere ret til at gøre indsigelse mod, at oplysningerne behandles og ret til at kræve berigtigelse, sletning eller blokering af oplysninger.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.