Dét tror vi på...

Når der er afstemte forventninger i samarbejdet mellem konsulent og virksomhed, så opnås de absolut bedste resultater. Alle mennesker har nogle grundlæggende holdninger og overbevisninger, som er styrende for den måde de arbejder. Det har vi også... 

 

Vores holdninger til kunderne

 

  • De ved mere om deres organisation og marked, end vi nogensinde kommer til
  • De eksisterer, fordi der er et behov for dem
  • De har en række områder der fungerer godt, og nogle områder de gerne vil forbedre
  • De er ambitiøse, og vil gerne skabe endnu bedre resultater
  • Når de hyrer konsulenter, så er det fordi de gerne vil udfordres til at blive endnu bedre

 

 

 

 

Vores holdninger til os selv

 

  • Vi skal konstruktivt udfordre ambitioner, prioriteringer og "vanetænkning" - vi er de friske øjne
  • Vi skal aktivt medvirke til at sikre sammenhæng og "alignment" - strategisk, organisatorisk og kulturelt
  • Vi skal sikre topledelsens commitment - hele vejen
  • Vi skal - hvis det er nødvendigt - udfordre den enkelte leder
  • Vi skal støtte lederne, men ikke gøre deres arbejde